2013-06-17

convocation day

assalamualaikum

entry kali ni lebih kepada lambakan gambar-gambar masa konvo hari tu..bila tengok blk gambar2 ni rasa nk konvo lagi sekali..nk jumpa kawan2 lagi..rindu terok2 baq hang..5 taun setengah susah senang jatuh bgn dengan depa oiii..sapa tak rindu..macam2 kenangan ada..uhukk..








kawan sampai mati

my mum n my sis..scroll degree ni untuk mama ngan abah yg nak sangat kakcik jd cikgu..alhamdulillah tercapai jugak doa mama selama ni..mekaseh sbb mama byk support kakcik mcm2 benda sepanjang pengajian ni..luv u mom..

my big family..tak cukup korum sebab abang sulung tak datang..tunang sendiri pon tak datang..sobsob..sampai hati awak..tapi takpe..janji dh dapat claim hadiah besarrrrr..hahaha.. :p


pssst.. alhamdulillah sejuta kali syukur ya Allah penantian ini dah berakhir.. :)

No comments:

Post a Comment