2012-07-04

bersyukur

hye assalamualaikum..

lama gila tak bermanja-manja dengan blog ini
alhamdulillah hidup sekarang dah lebih bermakna..
terima kasih ya Allah.. :)
bersyukur sangat bila hidup dikelilingi orang-orang yang menyayangi kita
bila lama tak menaip sampai dah tataw dah nak susun ayat macam mana..haha..
alhamdulillah aku sudah dijemput menjadi tetamu Allah pada usia yang muda ni..muda ka?haha
bersyukur sangat bila dapat tengok Kaabah secara live..sebelum ni dok tengok kat tv ja xpon kat sejadah je tapi tanggal 30.6 tuh dapat jugak aku tengok depan2..
sekarang ni rasa rindu pulak nak semayang kt masjidil haram..serius rindu sangat saat2 dok kat mekah ngan madinah.. :')
insyaAllah aku harap one day nanti aku boleh jejak lagi kaki aku kat sana..amin.. :)


No comments:

Post a Comment