2011-12-21

alkisah 2011

hi..2011 bakal berakhir..macammacam benda yang berjaya aku tempuhi hadapi harungi..tak semua MANIS dan tak semua PAHIT..kat sini aku cuma nak tempek gambar banyakbanyak yang kebanyakkan suma bendabenda FIRST TIME aku wat dan jugak kenangankenangan MANIS yang aku dah nikmati kecapi rasai..ALHAMDULILLAH..terima kasih YA ALLAH..sesungguhnya aku sangatsangat besyukur walaupun tak semuanya MANIS tapi aku tetap diberi peluang untuk merasa kemanisan hidup itu..

JANUARY

1st time pegi hadyai..sebelum ni dannok je.. :P




FEBUARY

saya kehilangan tempat bicaraaa..takmo upload gambaq sabit syahdu..huk3..
aku rindu kt hg weyy..sory.. MUNGKIN hati aku terlalu kecik.. :(((


MARCH

lokasi : KL/SELANGOR

1st time p ICT..keh3..ktinggalan kn..n 1st time jugak p ngan kawankawan  maktab..3orang jaa..gigih dak kami..hee
lokasi : ICT SHAH ALAM

1st time nek benda ni sabit dulu kecik2 takpenah men bila dh besaq sy TERINGIN  :P
lokasi : TIMES SQUARE

sahabat saya yang paling saya sayangg kt dunia setelah sekian lama tak bertemu akhirnyaaa..
18032011


APRIL
semeling merbok..1st time pakai macam geligeli alaala gegirl dpn kawankawan maktab..:P


MAY

air panas ulu lenggong baling..

JUN

lokasi : bukan Malaysia :P

snow fall..1st time tgok snow pegang snow men snow..wuuu..














1st time kenai depaaa..wuuu..depa sangatlah besttt..

JULAI
1st time panjat pokokkk..wuuu,bes jugak rupanya..
lokasi : sg.tiang :)


OGOS

actually ni benda PAHIT tapi jd paling maniss bila hari tu adalah hari TERAKHIR kt skolah yg penuh dengan mulut2 longkang..so ia jadi kenangan paling MANIS mungkin bila azab hati dh TIADA.. :p

OCTOBER

lokasi : sekitar IPOH

wish u were here..demn..i miss both of u mybespren 4ever n ever.

kellie castle yg MUNGKIN agak best utk wedding photoshoot..rendu kt ampa wehh..


menara condong yang mmg agak condong sedikit :p
lokasi : TELUK INTAN

1st time masok lost world dan MUNGKIN jugak last time.. :P

NOVEMBER

bila impian terlaksana..ia sgtlah MANESSS..
05112011
dengan adanya spoiler mari kita terbang ke bulan.. :P


DISEMBER


OMBAK RINDU utk kali ke-3 dgn ahli keluarga bahagiaaa
lokasi : JITRA KEDAH
MUNGKIN akan jd satu femily one day..insyaALLAH
makan besaqbesaq habes beratusratus ringgit tp berbaloibaloi sampaikan perut berbuncitbuncit pipi bulatbulat macam bolabola api..
lokasi : JERAM , SELANGOR

hoiihoiii..apa ni gambar kaburkabur ja nk jugak tempek..hehe
lokasi : PANTAI MORIB..SELANGOR

pesta penanggg dgn kawankawan maktab..
terima kaseh pilot :megu
co-pilot : aidil
penumpang : nad,yon,cda
orang kaya : shah bersama keluarganya

last but not least beby aku dh nk masok setahun..ala-ala tomeynya anak mama mcm BOBOI.. nti  besaq jgn lupa kt mama nah..penat taw mama bela beby dr lahir ;p


actually,banyak ja bendabenda yang jadi kat aku..banyak jugak gambargambar yang menyimpan seribu satu juta kenangan..tapi semua tuh biarlah aku simpan sorang..huuu..yang pahitpahit pon banyaaakkk jugak..tapi aku malas nak ingat nak peringat nak coret nak tulih nak cerita...sebab..sebab.. sebab nanti sesakk otakkk..so mari kita buang yang keruh amik yang jernih..sempena 2012 yang bakal tiba nanti..aku cuma nk cepatcepat habeskan study aku yang masih berbaki setahun..365 hari lg..wuwuwuwu...

No comments:

Post a Comment