2011-11-03

monolog dalaman

dear 'kau'
terima kaseh atas segalanya..
terima kasih atas persahabatan ini
terima kasih sebab banyak bantu aku spanjang perkenalan kita
terima kasih sebab banyak susahkan diri sebab aku selama ni
terima kasih sebab sudi layan perangai aku yang ntahpapa
terima kasih sebab banyak berhabis duit sebab aku
terima kasih sebab selalu pikir pasal aku
terima kasih sebab amik berat pasal aku
terima kasih sebab penah jadikan aku org penting dalam hidup kau
terima kasih sebab penah maki aku kt pesbuk kau
terima kasih sebab penah kutuk aku kt kawan2 kau dan aku

mungkin persahabatan ni bersambung dan mungkin tidak
mungkin kata2 kawan kau yg kau baru kenal setahun dua benar dari kata2 aku yg kau kenal 4 taun lbih ni
dan mungkin juga semuanya akan berakhir sampai sini..
mungkin kau tak penah tahu n taktahu langsung apa yg aku simpan selama ni
mungkin kau tak penah tahu apa yang aku rasa selama ni..
mungkin kau igt aku gembira dengan lawak2 bodoh kau tu padahal dlm hati aku macam nak meletop
mungkin kau igt aku suka dengan segala kutukan kau yg tak membina langsung tuh

hoiii kau..
salah aku kah suma ni?
atau
salah kau sendiri??

dear kau...
aku minta maaf sebab selalu tengking2 kau
aku minta maaf sebab banyak menyusahkan hidup kau
aku minta maaf sebab selalu merengek minta kau bukan2
aku minta maaf sebab hadir dlm hidup kau
aku minta maaf atas segala galanya even aku sendiri tatau apa slh aku kt kau
aku minta maaf sebab da mula BENCI kau
aku minta maaf perasaan BENCI tu dtg sebab kau sendiri yg undang..
aku minta maaf sebab perasaan BENCI aku kt kau dh x leh bendung..

dear kau..
aku sendiri tatauu apa slh aku kt kau
aku sendiri takpaham knapa kau msti nk dgr ckp2 org skeliling
aku lagi takpaham bila kau terang2 maki aku kt pesbuk kau
walaupon org len takpaham tp aku phm weh..aku phm..

hoii kau..
aku TAKPENAH tipu kau spnjang perkenalan kita..
suma benda aku cerita kt kau
tp kau mmg bengap kn..
bila kau judge aku bkn2 mcm kau la malaikat kt muka bumi ni..
kau perfect sgt kahhhhh???

ohhh..
banyak benda kalo aku luah pon kau takkan tau.
banyak sgt aku simpan sampai melarat..
banyak sgt hati org sekeliling aku jaga sbb kau sampai hati aku sendiri terluka
banyak sgt kwn aku khianati sbb kau
banyak sgt dosa aku kumpul sbb nk jaga hati kau
banyak sgt api yang kau main sampai aku sendiri yg terbakar..
aku akan terus bertahan sampai permainan ini tamat..

terima kasih kau
aku takpenah menyesal knal kau..
atleast aku belajar apa itu kehidupan..apa itu persahabatan..apa itu kegembiraan..apa itu kesedihan..
tengs kau..aku hargai suma..
cuma satu aku pinta..
jadilah kau yang dulu..
buanglah semua perasaan kau tuh tentang aku..
jadilah seorang yg tetap pendirian
agar kita boleh kembali seperti dahulu.. :|

ohhh..jika diberi peluang..mati hidup semula aku takkan memilih utk bersahabat dgn kau..serik weh serikkk..!

No comments:

Post a Comment