2011-04-02

CUN

1st..
dear april..please be good 4 me..
dear disember..please come fast..
aku mahu rehat yang secukup-cukupnya...
penatttt kottt..huh..!
dah tak larat nak mengadap buku merah kesayangan semua orang tuh..
dah tak larat nak berjaga malam2 karang rph, rps, wat bbm..
dah tak larat nak bangun awal2 p sekolah..uwaaaaa...
hidup dah taktentuarah dah ni.
bukannya makin kuruih..makin gemok lagi ada la sabit stresss terokk sangat ni..uwaaaa.. :')

****************************************************************************

2nd
semalam aku p tengok CUN..bes la jugak pada aku..pada ampa semua aku tatao la..tapi serius tak rugi pon kalo p tengok...dok kat shopping complex 5 jam teruih lupa masalah negara..balik2 rumah truih jadi moral down balik..arghhh..tekanan perasaan betoi bila mengadap buku merah tuh..huh..!

aku dah mula jatoh cinta dengan faezah elai..wuuuuu

****************************************************************************
3rd
sebenarnya hari ni ada meeting PIBG..tapi disebabkan kemalasan yang melanda aku takpi pon..malaih..apa nak jadi pon jadi la..aku pasrah.. :( .. satg dah kena balik sp..uwaaaa..bermula la balik rutin harian aku..cepatlah 14/4..aku dah tak sanggup lalui semua ni..huk3..sebenarnya prektikum ni bes..sangat bes pada aku kalo tak kena wat rph,rps and bbm segala bagai..lagi bes kalo tadak lecture datang observe atau sapa2 pon datang observe..aku pon sanggup p sekolah hari2 daripada dok maktab..mimpi moon dulu la kalo nak tunggu keajaiban camtu..huu..

oke..last but not least.. prektikum..aku benci hang..sekian..!!!





No comments:

Post a Comment