2011-03-21

praktikum fasa 1 *part 2*

hi..

hari ni 1st day aku kt s.k taman intan..nak kata seronok boleh la..semua tak macam aku duga..1st day aku kat sana biasa2 ja..nak kata seronok tadak la sangat..cuma terasa macam aku tengah berPBS (pengalaman berasaskan sekolah) bukannya berprektikum..huu..sekolah tip top..guru besar lagi la..cikgu2 kt sana semua baik2 ramah2..tukang2 kebun, cleaner, makgad,pakgad pendek kata suma memang meletop la..tu tak tengok kawasan sekolah lagi..ya ampunnn..dengan toilet macam R&R yang sentiasa dijaga dan dicuci, kantinnya yang  berkilat2, pekerja2 kantin yang da bommm..fuhh..dah2..tak larat dah nak cerita..

ok..balik pada topik tadi..pagi2 sampai neves la jugak takot kena berucap ka apa ka kt assembly..pastu jalan2 la cari ofis nk g lapor diri..masa nak cari ofis tuh tertanya2 la jugak apsal la skolah ni sunyi sangat..tengah bercuti lagi ka..ramai tak datang ka..lepas kuar dari ofis tuh cikgu ajak join assembly..pegi la join terkejut aku tengok2 student yang sangat padat..kalo tengok infrastruktur sekolah ni dengan besarnya, meletopnya mesti tak percaya cuma ada student banyak ni je..huu..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


ni la student2 sekolah aku..ramai x??muahahaha..kalo korang perasan dari ujung yang pakai baju biru tuh budak prasekolah sampai la kt hujung baris laki ni budak year 6.. :D

tengoklah bangunan dia kt belakang tuh..nala punya besaq yang boleh tampung beribu2 murid..sekali budak kt sekolah tak sampai sratuih.. :)


p/s : bahagianya jadi guru besar sekolah ni.. (,'')(",)

2 comments:

  1. ckit nya student....jd cikgu pun bahagia klau student byk tu....
    dak2 pra buas x?

    ReplyDelete
  2. dak2 pra tgu lg la x buas..xlrt nk memekik dh..huu..x sabaq nk abeh suma ni..kdg2 rsa sonot..kdg2 rsa down..huu.. :(

    ReplyDelete