2011-02-18

surat cinta

1st




''Allah tidak akan mengambil dari kamu sesuatu yang kamu amat cintai 
kecuali Dia menggantikan pada kamu sesuatu yang lebih baik dari apa yang kamu cintai..''
ayat ni ayat sedap hati kah??oh tidak kawan2..percayalah..aku dah betul2 lepaskan dia dari hidup aku..
percayalah kalau sebelum ni memang hati aku untuknya tapi aku yakin setiap yang berlaku ada hikmahnya..mungkin Allah sengaja temukan aku dengan orang yang salah sebelum aku jumpa dengan orang yang betul2 dalam hidupku..


untuk dia..tengs 4 everything..semoga kau berbahagia.. :)
*********************************************************************************


2nd


u..tengs la sebab selalu ada kt sisi i bila i perlukan u..tengs sebab selalu dengar kisah2 hati i..kisah2 hidup i..sory sebab i bukan kawan yang baek untuk u..u terlalu baek untuk i..tengs sebab selalu membahagiakan hidup i selama ni..i sayang u laju2 lah..haha.. :)


nah i tempek picture ni untuk u..sebab bila i tengok langit truih i ingat kt u..muahahaha.. :D





****************************************************************



No comments:

Post a Comment