2011-02-19

backstabber



sabar jelah..mulut orang memang macam tuh..
bukannya aku takot sangat kt backstabber..
tapi aku taw tadak sapa kt dunia ni boleh percaya..
kawan???tadak makna la..
even aku ramai kawan yang baek2 hati yang selalu amik berat pasal aku..
tapi tadak sapa pon boley percaya..macam aku penah tulih kt entry ni ..
dulu-dulu kecik masa zaman tak kenai dunia boleh la semua benda nk mengadu domba kat kawan..
dalam biodata siap wat list lagi sapa kawan baek..kawan karib..kawan spesel..kawan sejati..kawan biasa..huh
taik la suma tuh..sekarang ni jangan kata nk cari kawan bek..nak cari kawan biasa pon kena hati-hati..
memang la tak semua orang macam tuh tapi better sediakan payung sebelum hujan..rambut sama hitam..hati warna warni..sapa taw..bukannya nak prejudis sangat kt kawan..tapi pikirlah sendiri..
kalo kawan betoi2 kawan.. takkan ada pepatah.. kawan time senang suma cari..time sedih suma lari..
sebab tuh apa-apa aku prefer mengadu domba kt family lagi..senang..selagi boleh simpan aku simpan..
aku bukannya nak kata aku bek sangat..jujur cakap aku sendiri pon tak boleh percaya jugak.. so moral of da story.. terpulanglah kt diri sendiri..fahamilah sejauh mana keakraban dilalui bersama..keseronokan diwujudkan bersama..bahagia dicipta bersama..susah senang bersama..tapi kawan tak selamanya bersama..itulah K.A.W.A.N.



NOTAKAKI : Sahabat yg baik adalah yg sering sejalan dgnku & yg menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas aku mati - imam syafie-



1 comment:

  1. wey pespa ang nie...kawan ang watpa kat ang...ehhh sian sepupu aku nie...dah jgn sedey2 dah noh...biasa la kawan baik pun kadang2 boleh tikam belakang juga....sabar je lah

    ReplyDelete