2010-12-07

5 adek bradek


assalamualaikum w.b.t

hari ini aku nak kenalkan 5 adek bradek hat comey2 belaka..tahap kekacakan dan kehensemannya mampu menggoda sesiapa saja..auuww..


jom..check it out..

tadaaaaaa

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

hat ni abang sulung..nama dia  TUAH..waaa..bertuah sapa dapat hang..comey kan?




adek bawah tuah ni nama dia  JEBAT..huu..nak macam ala-ala Mitsubhisi Evo X sket..tahap kekacakan dia tak ley ganti TUAH lagi..aku minat abang sulung lagi..sori la JEBAT.. :(




adek no.3 ni pulak nama dia KASTURI..hensem tak??nak macam SAGA BLM sket kan..boleh la tahan tahap keHENSEMan dia.. hampir tergoda aku.. ;)





adek no.4 ni sangat kiut..tak percaya tengok la..anak no.4 ni memang suma kiut2 kot..ehem2..tadak kena mnegena aih..oppsss..lupa..nama dia LEKIR..







ok..yang ni pulak adik bongsu..nama ja bongsu tapi awat besaq dari hat len tataw..huu..nama dia  LEKIU..sorry to say la LEKIU..aku tak minat gemok2 cam kau sebab aku pon gemok..ahaha.. :D



haa..amacam??pilih2 mana berkenan..

mamak..bungkus lekir satu..gua mau angkat lekir..muahahaha..

p/s : kalo lah bley order macam kt kedai mamak kn best..waaahhh..berangan la kau..!


No comments:

Post a Comment