2010-10-30

pemilik hati

dear hati...
sory 4 everything..
tengs jugak sebab kuat selama ni..
tengs sgt atas kekuatan yang kau beri selama ni..
aku tak salahkan kau hati jika sekarang kau dah tak mampu bertahan..
kerna banyak sangat benda kau simpan sampai dah menjadi beban..


hati..
aku taw kau da berhenti berharap..berhenti berharap untuk semua benda dalam hidup yang kau impikan..
yessss..kau da give up..sebab kau da penat tunggu dan tunggu dan tunggu dan menanti sesuatu yang kau sendiri tak pasti...
kau takut untuk luahkan..kau malu untuk bicarakan..kau benci untuk menyusahkan..


hati..
aku harap kau teruskan lah kuat untuk menghadapi dunia..
walaupun kau jatuh terjelupuk tiada siapa yang menjengukk
aku tahu kau kuat hati..

hati..
aku mohon pada kau teruskan lah kuat..
kerana kau sumber kekuatan aku..
supaya aku dapat bangun dan terus berlari..

No comments:

Post a Comment