2010-09-05

tipah tertipu


assalamualaikum w.b.t

disebabkan terlalu lama tidoq di siang hari bila malam menjelma aku mula tak keruan..
tiba-tiba tadi dok godek-godek album dalam laptop ni terjumpa gambar2 lama..
terus aku gelak sorang-sorang macam orang gila..
sampai berayaq mata..setelah sekian lama tak gelak camni..haha..
kalo orang len tengok gambar ni mesti tadak makna papepon kan..tp kalo aku dengan orang2 yang dalam gambar ni tengok rasa cam nk guling-guling je..haha
betapa childish nye kami..semuanya sebab syed muzaphar..ala..angkasawan tuh..
cait..disebabkan dialah kami jadi mereng tak tentu hala seketika..
tak dapat bergambaq dgn syed muszaphar dapat bergambaq dengan kazen dia pon jadi la..
sebut pasal kazen kami pon tataw kata tuh sapa..men percaya ja bila dia ngaku dia kazen..haha..
punya la angau kat syed muszhapar tuh kan..

tgok la..betapa bz nya lyn pminat..
time neh dia dh nk blk..time neh gk aku mik kesempatan berjabat tgn bramas mesra u..awww..tgn tuh aku dok cium smpai ptg kot bekas syed muszhapar pgg..tlg lah jeles u'olls..haha
haaa..hat ni kami dok promot buku dia..lai lai..mai beli mai..selling fast..fully booked..huu
hat ni aku dok gegeh pulun sorg2 nk promot buku dia..cm taek ja kn..hat sbelah tuh sibuk kira keuntungan..haha

ok..blk pada kisah tadi..gambaq ni la paling tak ley blah..tadaaa..memperkenalkan kazen syed muszhapar shukor yang palsu


jeng..jeng..jeng...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



tipah tertipu..tidakkkk..padan muka kita suma kena tipu..kazen la sgt padahal bodyguard je pon..kah3..

p/s : rendu kt suma2 hat dlm gambaq neh..kalo masa bley pusing balik kan..hurmmm.. );

No comments:

Post a Comment