2010-09-05

tewas lagi

assalamualaikum w.b.t

ingat tak lagi post aku aitu pasal akal vs nafsu... aku cakap aku nak akal menang kan..
tapi akal kalah..akhirnya nafsu yang menang..
tetiba rasa sebak gila..menyesal sebab tak gunakan akal yang Allah bagi..
adat la kan manusia..bila benda dah jadi time tuh la baru nak menyesal..pastu buat lagi..pastu menyesal pulak kan..haishhh..
aku dah tak berani nak janji dengan diri sendiri..sebab aku selalu tipu diri aku..aku cakap lain tapi buat lain..
sekarang dah terhantuk baru rasa sakit..sakit dia Tuhan je tahu..perit dia..pedih dia..
aku yakin apa yang berlaku mesti ada hikmah dia kn..aku sendiri pon dah nampak hikmah yang Allah bagi..
tapi tataw kenapa hati aku buta lagi.. ;(

ya Allah..kuatkan hatiku..
sesungguhnya aku insan lemah yang masih memerlukan bimbinganMu..

No comments:

Post a Comment