2010-09-02

akal vs nafsu

selamat pagi dunia..

sekarang da pukul 2.50 a.m..tapi mata aku still celik lebih bulat dari biasa..
aku tengah pikir sesuatu yang pasti
otak aku kusut+serabut..
sekarang cuma ada 2 jalan je untuk aku..
aku sendiri yang kena tentukan..
antara akal dan nafsu..
jiwa aku keliru..
aku tataw apa lagi aku nak..
kekadang aku malu yang kt Atas nuh..
aku cuba lawan nafsu agar akal aku menang..
tapi akal aku sangat tipis dan nipis..
aku tanak nafsu aku menang..tanak..tanak..tanak..!!!!

Ya Allah..aku mohon petunjuk dariMu..bantulah aku.. ;'(

jalan mana satu neh nak pegi?? ;'(

p/s : susahnya bila 9 nafsu kuasai perempuan.. ;'(

2 comments:

  1. nafsu tu satu jer keinginan tu byk sgt.idup ni senang kalau dapat kawal nafsu.jgn skali bagi nafsu menbuat keputusan,,,,,,,,,,,,,,

    ReplyDelete
  2. cepat la pergi tukar jantina...bila nafsu ada satu, mungkin mudah. tapi tiada perasaan dan tak merasa hal yg indah. :)

    ReplyDelete