2010-06-10

mama..nak kawen..!

Tahukah anda..!!!

bahawa saya amat jeles tengok kawan-kawan yang sebaya saya da kawen..
oh mama..saya mahu kawen..huk3..
to siti sarah and ros adiba..
congratulate for ur wedding..
sory sarah takleh pegi ur wedding coz time tuh i ade kt kl..
i jeles tengok ur picture..jeles amat sih..huu..
smoga korang bahagia hingga ke anak cucu..
cepat2 la dapat baby yee.. ^-^



sarah n fazly..sory..trcuri gambaq ni kt fb..sweet sgt..i looiikee..

and



diba n fazreen..gambaq curi gk kt fb..
congratulate..x sangka hg kawen dulu kan..huu.. ;))




haa..hat ni gambaq ori k..aku dok kt sebelah pengantin tuh..sj dok dekat2..amik aura..kot2 lepas ni aku pulak kn..aminn..haha..gatai noh.. ^-^

utk semua pengantin2 baru..tahniah..nanti aku plak menyusul..insyaAllah.. (awat gatai sgt ni..haishhh)

p/s : u..cptla msok minang i..;p

1 comment: