2010-06-25

hati tolonglah tenang..

awat x tenang neh..
awat dok gelisah semacam ni...uwaaaaa...
xbesnya..x sukanya prasaan ni..hadoiiii...bencii...
sok kna balik maktab dah..maknanya rutin harian aku akan stat mcm biasa dh..
x suka..x suka..x suka...
kna mngadap muka2 yang aku x suka n aku percaya depa pon x suka mngadap muka aku..huh..ada aku kesah..x suka sudah..bley p men joh2 dr aku..;p
result plak kuaq esok..hadoiiii..tekanan jiwa..
musti terok neh..x tengok pon da bley agak dh..sbb aku men byk masa jwb exam aitu..
bley plak dok lena time exam..mmg style aku kot..dr spm smpai skang time exam mesti nk tdoq..huh..bila kuaq result nyesai sorg2..padan muka..uwaaaa...!!!

2010-06-19

pegi main jauh-jauh la wey..



Just to let it away from the bottom of my heart about this matter. It's not just me, but i guess other friends also feel the same way with me.

I think that you are so so hypocryte friend i ever had. You said A but actually it's B.
You create any kind of stories to make it better than reality but don't ever think that i didn't know what the truth. But as a friend, i'll keep it silent as long as you didn't create stories about me and let people know what my bad side.

I keep your bad side as a secret, between us, so do the same to me.
Never ever try create story about what i don't do.
Watch out!


Selagi aku boleh sabar, aku akan bersabar dan layan permainan kau. Tetapi, sabar aku ada batas dan jangan sampai aku malukan kau depan kawan kawan kita. Just remember.


2010-06-13

talam dua muka

"wei aku ada rahsia neh weh tp hang janji jangan bgtau sapa2 ok?.ni antara aku dengan hang ja"

"ok2 aku janji"
(tapi alih2, tak sampai SEJAM, berita tentang perkara RAHSIA tuh dah terdedah)

penah tak situasi ini berlaku kepada anda sekalian wahai rakyat jelata???

kalo tak penah korang memang da lucky one..
tp
aku penah!
dan selalu..selalu..selalu..
so sekarang aku memegang konsep:

semua org dalam dunia neh tak bleh dipercayai..semuanya penipu+hipokrit+talam dua muka..

memang la orang akan cakap bukan semua manusia hatinya macam tu..tapi manusia2 yang disekeliling aku memang begitu..hatinya sangat busuk+berulat..kekadang aku terasa hati aku makin kotor bila kawan dengan orang macam tuh..aku admit hati aku jugak semakin lama semakin terok..!

setakat sekarang, kadar keberkesanan ialah. 85%.


contoh:

scene 1
si A: weh aku ada rahsia. tp ang jgn bgtau org len ok!

si B: ok2. ang xkan xcaya kat aku. kata dh lama kawan

scene 2
si B: weh aku ada satu cerita. Si A cerita. tp ang janji jgn bgtau sesapa ok?

si C: ok2. aku seorg yg boleh dipercayai lah. dont worry.

scene 3
si C: weh, aku nak cerita satu benda. si B yg bgtau. tp ang jgn cerita kat sesapa lak. ok??? janji??

si d: ok. tadahal lah. janji!

mcm tuh lah seterus dan seterusnya..

moral of the story

jgn percaya sangat kat sesapa.
nk percaya boleh. kalo benda kecik2 ok. kalo benda besaq2, jgn harap lah even kawan baek sendiri..tengah baek memanglah simpan rahsia kita lepas gadoh mula la jadi mami jarum canang sana sini..paling aku tak leh terima tengah2 dok baik pon bley lagi dok bukak aib kita kt orang len..kalo sembang2 berdua ok la..ni skali dalam fesbuk pon bley dok bergosip lagi..macam aku bodo je tataw pape..
persoalannya..perlukan berbaik2 dengan orang macam tuh????


p/s:
aku ada time aku boleh percaya sgt.
tp kdg2 terlepas cakap gak.
mintak maap dunia akhirat kalo sesapa penah terkena..!

2010-06-10

mama..nak kawen..!

Tahukah anda..!!!

bahawa saya amat jeles tengok kawan-kawan yang sebaya saya da kawen..
oh mama..saya mahu kawen..huk3..
to siti sarah and ros adiba..
congratulate for ur wedding..
sory sarah takleh pegi ur wedding coz time tuh i ade kt kl..
i jeles tengok ur picture..jeles amat sih..huu..
smoga korang bahagia hingga ke anak cucu..
cepat2 la dapat baby yee.. ^-^



sarah n fazly..sory..trcuri gambaq ni kt fb..sweet sgt..i looiikee..

and



diba n fazreen..gambaq curi gk kt fb..
congratulate..x sangka hg kawen dulu kan..huu.. ;))




haa..hat ni gambaq ori k..aku dok kt sebelah pengantin tuh..sj dok dekat2..amik aura..kot2 lepas ni aku pulak kn..aminn..haha..gatai noh.. ^-^

utk semua pengantin2 baru..tahniah..nanti aku plak menyusul..insyaAllah.. (awat gatai sgt ni..haishhh)

p/s : u..cptla msok minang i..;p

2010-06-08

bila cinta

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan..

2010-06-07

ba wau sin alif nun

cuti yang sangat bosan..bosan..bosan
bila tak cuti gaduh nak cuti...
bila dah cuti bosan pulak..haishhh..
hari-hari keje makan+tido+online+facebooking=tong sampah
tu je keje hari-hari..
kenapa sama dengan tong sampah???
sebab disebabkan keje aku hari-hari macam tuh menyebabkan badan aku da macam tong sampah..
nk berjalan-jalan pon duit takde..
dok tahan nafsu ja neh tengok sale merata rata cerok..
nak shopping pon duit tinggal rm13.26 ja lagi dalam akaun..grrrrrr...
arghhh.. terasa diri ni makin lama makin gila..sikit ja lagi nak kena hantaq masok wad tampoi..huh..!!!

p/s : i hope my memory of you will lost forever and ever and ever...urghhhh..