2010-05-22

kemaaafan

hye..dgn rjinnya sy mengeupdatekn belog ini sambil membuang masa menonton puaka niyang rapik..apa kejadahnya dok tengok cerita time2 exam ni..haiishhh..tolong2..bg nasihat sket soh aku p study..huu..malas aih..awat mood x mai2 g neh..dok terbang p mana tataw..haishhh..
masalah jiwa sedang melanda..hilang satu perkara satu lagi datang menjelma..adoiii..mcm2 ragam..mcm2 kerenah..malas dah aku nak amik kesah..slama ni aku je jaga hati kau..ade kau jaga hati aku?ade?ade?ade?wutever..huh..

di kesempatan ini aku nk mntk maap jugak kt semua kalo ade sape2 yang terasa dengan aku..manusia x sempurna mcm aku ni mmg tak lepas dari buat salah
engkau-engkau yang pernah sakit hati dengan cakap cakap kasaq aku yang si mulut capul ini aku minta maaf -_-"
tolong halalkan mulut aku yang susah nak kelik pause walaupon sejam..;p

pada sesiapa yang tak puas hati dengan aku,aku minta maaf jugak..
tolong jangan cakap belakang.tolonglah..tak profesional langsung.. (mcm aku profesional sangat..ahahaha)ok2..back 2 story..kalo betul2 aku membuat engkau2 bermasalah just berfacebook, text atau give me a call.
assalamualaikum. nad, aku ada tak puas hati dengan hang. jom jumpa. kan simple cakap depan depan. kita boleh settle cara baik kn?kn?kn?kat Big Apple.. aku belanja kau bayar..

banyak lagi perkara aku nk mintak maaf sebab aku sedar diri ni..milikNya yang tak pernah sempurna..

kepada sesiapa yang pernah caci mencacing aku dulu,aku maafkan :)
yang pernah fitnah aku macam2 benda..ok aku maafkan ;)
yang pernah tipu aku segala macam mak nenek aku maafkan :)
yang pernah kecewakan aku..aku maafkan :)
yang pernah curi harta benda aku.. aku maafkan :)
yang pernah kutuk mengutuk aku..aku maafkan ;)
yang sering kacau privacy aku, aku maafkan :)
yang pernah perli2 aku..aku maafkan :)
yang sering salah sangka dengan mulut..perangai aku..aku maafkan..
korang2 yang tak kenal aku tolong jgn judge yang bukan2 pasal aku..tolonglah.. haisshhh.. ;)


aku bukan nak cakap yang aku ni baik tahap bewak konon mulia hati nak maafkan semua orang. NO. cuma aku tanak hati yang kotor effect study untuk aku tempur final nanti. ceeewahhh..haishh.. itu saje. so tolong jangan pikir macam macam yang berbaur negative..ada paham??kan da cakap tadi..jangan judge aku bukan-bukan..lupa la tuh..haishhh


hmm tapi.. setelah lama berfikir, i've made my point on something yang kita dah jelas sebabnya. tak semua orang suka kita dan tak semua orang sayang kita sebenarnya. kau buatlah 5ratus 48 juta perenggan minta maaf sekalipon..kalau dia dah benci, tak boleh nak buat apa.. ya Allah, jauhkan aku dari hati macam tu. amin.


dan.. kepada sesiapa yang masih menerima aku dalam hidup anda.. terima kasih. itu pun sudah cukup untuk bawa doa kalian supaya segala urusan aku di dunia akhirat senang dan dipermudahkan.

SELAMAT BERJAYA SEMUANYA..CHAIIYOOK..CHAAIYOOK..AJA-AJA FIGHTING.. ;)

No comments:

Post a Comment