2010-05-30

jagalah hati jangan kau cemari

kalau boleh aku nak jaga hati semua orang macam hati itu aku yang punya tapi itu pon kalau bolehlah..masalahnya aku tak mampu dan tak boleh..aku da gagal..biarlah 5,6 juta kali pon aku cuba..tapi tetap tak boleh nak memuaskan hati semua orang..bak kata pepatah..
"rambut sama hitam..tapi hati warna-warni.."

aku taw aku dah banyakkan sakitkan hati orang sama ada sedar atau tidak..
aku tak kesah kalo orang nak sakitkan hati aku..tapi aku tanak hati diorang sakit macam hati aku..biarlah aku sorang je rasa sakitnya hati..aku tak kesah..aku da biasa disakiti..hati aku da kental..ahaha..-_-

da prob is aku tak pandai nk jaga hati orang..kekadang akal jahat datang..iblis setan rasuk..
"asek aku je jaga hati kau..ade kau jaga hati aku.."
tapi cepat2 aku tepis..biarlah..biarlah..biarlah..sabar jelah..sabar dan terus sabar..
padahal hati aku Allah je yang tau..saketnya nk jaga hati org..hati sendiri terluka..
tapi aku puas atleast aku da cuba gembirakan hati orang..

pada sapa2 yang selalu sangat terasa hati dengan aku..aku mintak maap..aku akan cuba jagahati kau kau kau orang..insyaAllah..give me a chance I will try to keep your heart I watch all kinds of my heart..


p/s : layan lagu hati yang kau sakiti..sob3.. ;'(((

No comments:

Post a Comment