2010-03-12

PBS aka SBE aka ROS

PBS dtg lg..huu..nsib bes kali neh..x mcm sem2 lps..disbbkan sem2 yg lps aku telah pergi ke skola2 bndar..pekan..dan sekufu dgnnya kali neh aku amik skolah2 pedalaman dalam2 cerot ulu sket..sj tukaq slera..asek mkn ayam ja..bila lg nk mkn ikan kering..ahaha..(apa kna mngena xtaw)

07032010

ari 1st kna ganti kls 3 masa..apa lg msok jelah da kna suruh..paksarela gk r..huu..
njoy msok kls neh sbb bdk2 suma pndai2 bek2..plg pnting diorg suka kt ckgu baru..auwwww..


sesi membaca doa..

sedondon lak dh ckgu 2 ekoq neh..huu..aidil dok muhunk pa xtaw kt budak2 neh..huu..


08032010

ada karnival praskolah..disbbkn aku major pra so aku join jelah..besh mmg besh tp dok tgh panaih..itam arang gk muka aku..huu..tp xpa..bila lg kn nk mrasa cmni..ceewahh..(mcm baguih ja)



sesi poco2..aku xtaw la budak2 ni njoy ka dak..muka masing2 stress ja..dgn ckgu depa dok trjerit2..ksian plak bla tgok..huu



time kemuncak plg dinanti2..andaman sicilik..tgok mak andam tuh mekap mcm profesional je..mak andam ke??eh..budak andam kot..huu


aku xtaw pasepa aku suka snap muka 2 org ni..comey kot..bak kata aidil..aku bakal jd ckgu pilih kasih..suka bdk2 comey ja..btoi ka??haisshhh..xkot..ssuka ati ja aidil neh..huu



comey kn depa..tp x mng pon..mekap comot kot..xpon mata pngadil tuh juling x nmpk kechomelan depa..huu



aku trsgt suka chinese boy neh..tringin nk peluk cium..tp nti org kata sawan ka apa ckgu neh..huu


last msa nk blk snap pic lu skeping dua..ni la budak2 pra+ckgu pra tmpt aku pbs..


09032010

ari ketiga xdak pa..juz tgok ckgu pj mngajar utk tugasan pbs..



apa motif aku pgg bola ni pon xtaw..pdhl x men pon..eksyen je lbey..


dan lg dok berpeace2..tengs to aidil..

10032010

ari ke4 btoi2 mnguji ksabaran aku sbb kna gnti kls pj 4 masa..gila bapak tgh pns..mmg itam arang trbakaq suma ada..da la bdk2 ni buas..asek nk soh dgr ckp depa ja..tp njoy sbb bdk2 ni buas2 pon dgr ckp aku..huu..





amacam??ada gaya ckgu pj x?ahahaa


11032010

ari last xde pic lgsung..xtaw nape..pdhl da pakai bju lawa2 tp x snap skeping pon..b4 ni pkai bju pj xley la nk posing sakan..tp plek lak ari last tuh aku xdak ati lgsung nk snap pic..ahaha..papepon aku ttp nk abadikan gmbo aku dgn zura tgh2 pns kt pdg skolah..huu..




comey kn kami??ahahaha

No comments:

Post a Comment