2009-12-31

a simple note

note 1 :
jangan perhatikan saya dr jauh seolah2 saya ade wat kesalahan yg argghh~
saya tak suka!
kamu hack account saya, kamu ceroboh privacy saya.. tima kaseh!
hanya Allah yg layak membalas.

note 2 :
jangan fitnah saya kacau hubungan kamu. mentality kasi ok yek.
saya dan dia hanye berkawan.
sila paham.
kita sama2 pompuan.
takkan la saya nk rampas hak kamu. huh~
saya penah rasa sakit bile hak saya d rampas.
bodo la if saya wat benda yang sama kat pompuan laen. think!
tak payah risau~
kamu lagi comellll, gorgeous, menarek tertarek dari saya.
saya takde rupe. saya sket pun takkan wat kamu terjejas. ingat tu!

note 3 :
jangan pakse saye buat sesuatu yang saye taknak. bila saye ckp taknak, saya taknak!
kamu lelaki. tolong blaja respect pompuan.
saya respect kamu sebagai kawan.

- end -

1 comment:

  1. macam tau je note ke 3 tu adek tuju kt sape..huhuhu...ke akak slp ea..(";)
    hurmm...itula..bl brkawan..even besfren skali pon..mesti de batas2 dia..yg pnting,sling respect each other..kt rs slesa..dia pon rs gembira...

    ReplyDelete